Ben de pek bir şey yiyemiyorum. Tam 10 haftadayım. Prilam dr ile bulantılarım bitti ama iştahım hala yok. Zorlayınca daha kötü oluyorum. Meyve ve ceviz fındık beyaz nohut en çok yediklerim ve birde poğaça. he bir de yaş pasta 😅 bunu çözemedim. Akşamları bir çatal yemeliyim. Ayrıca inanılmaz az yiyorum. Hani böyle sayılı. Ama bol su tüketiyorum. Önerim beyaz nohut. Net hep yanında olsun. Çok iyi. Karpuz, kavun, kiraz, erik en çok tükettiğim meyveler. Ve asla yemek yapamıyorum. Yapsamda gerçekten allah affetsin yenecek gibi olmuyor normalde elim lezzetlidir 😅
Umarım yardımcı olmuştur. Ve ayrıca korkma bebek işini biliyor. O alıyor alacağını.