Srp53 Daha silik olması gerekmez miydi ? İlki pazar gününe ait pik. İkinci dün, sondaki de bugün ama çatlamıyor mu ? Öncekilerde hemen silikleşiyordu.
Srp53 myangelson öyle mi. Dünkü de böyleydi herhalde yeni çatladı dedim bugün de aynı çıkınca valla üç gündür tavşan gibi havuç kemiriyorum.
myangelson Srp53 öyle biliyorum ben 😊 bugün daha silik duruyor dünü de değerlendirdiniz mi? Hahah havuç iyidir iyi 😁
Srp53 myangelson dünü değerlendirdim fakat pik günü boştu önceki günü ilişki olduğu için. Dün de bugünkü gibiydi kuruduğu için öyle duruyor belki de. Bugünü de değerlendirmem gerekiyor mu ? Dün ilişki olmuştu ama.