BEYZA5445 Merhaba, 28. Hafta dayım, idrar yolumda çok iltihap çıktı, kadın doğum doktorum ürolojiye yönlendirdi. Bu konudan muzdarip olan var mı? Yürürken bile batma ve ağrı oluyor. Bakteri: 123, tomurcuk maya: 325, yassı epitel: 26, lökosit:76 çıktı.
Babymom07 BEYZA5445 bende 28. Haftamdayım bende de enfeksiyon çıktı ama belirtisi yok yanma batma ağrı vs doktor bunlar yoksa bol su iç dedi lökosit pozitif +++ çıktı ama sayı değerleri yazmıyor
Burcuneris BEYZA5445 bol su için ben birde nioli yağının çok faydasını gördüm tavsiye ederim. Gebe okulunda ebemiz önermişti
Meyranas BEYZA5445 vala bana fitil veriyor 3 günlük bi sürede olsa kesiyor sonra tekrar başlıyor öyle lanet bişiki yürümene bile engel oluyor ağrıdan batmadan dolayı
M-Urass_Mom BEYZA5445 Mutlaka tedavisine başlamalısınız zira değerleriniz yüksek çıkmış. Tedavinize ek yardımcı olarak probiyotik takviyesi alabilirsiniz, yardımcı fitil kullanabilirsiniz. Doktorunuza bu konuyu mutlaka danışın 💕 Yeşil-sarı akıntım var diye test yaptırdım fakat sonucum temiz çıktı. Buna rağmen Gynobiotics adlı probiyotik hap kullanıyorum. Gynoflor adlı fitili de 7 gün hap kullandıktan sonra yardımcı olarak kullanacağım. Bitkisel olarak da nioli yağı kullanabilirsiniz. Bunlar doktorumun bana tavsiyesi fakat sizin öncelikle değerlerinizin düşürülmesi şart. Tedavinizden sonra destek amaçlı bu söylediklerimi danışmanızı tavsiye ederim 💕
M-Urass_Mom Babymom07 2+ üstü için tedavi öneriliyor. Diğer değerlerinizle birlikte bakılarak tek kullanımlık şase toz ilaç verilebilir
ozlemozlem66 Tansiyon takibide yapın derim gebelik zehirlenmesine yol açıyor enfeksiyon ve buda erken doğum demek, bu haftalarda çok yaşanıyor.. 20 gün önce bende yaşadım
ozlemozlem66 ozlemozlem66 ödem+ enfeksiyon+ tansiyon= preklampsi ve ilacı doğum, bol su için ihmal etmeyin
ozlemozlem66 Eftalya54 bende koku ile süphelenmiştim ama skür temizmiş sizin 🌸 siz yine ara ara tahlil verin, bol su için o yüzden kokuyor:((
Meyranas ozlemozlem66 bu enfeksiyon sorunu devletin yaptığı tahliller de çıkmıyor ben 5 aylık olana kadar devlete devamlı gittim tahlil verdim temiz çıkardı ama kokulu akıntı koyu idrar kasıklardaki ağrı olsun kesilmezdi en sonunda dayanamadım özele gittim aynı gün tahlil verdim yoğun enfeksiyon çıktı bide enfeksiyon mantarada çevirmiş şuan 8 aylığım nerdeyse iki aydır devletin yüzünden muzdaribim çünkü kesilmiyor doğuma kadar da sürer diyorlar
Umay32 Meyranas idrar ve dışkı yaparken kasıklarda Ağrı yaşadınız mı aynı şeyden bende muzdaribim ağrım geçmiyor devlet birşey yapmıyor
Meyranas ozlemozlem66 bnm korkum da o diken üstünde yaşıyorum resmen bide işin garip tarafı bu şikayetlerime devlet normal diyordu gebelikle alakası yok diyordu yani araştırma hastanesi bide hiç aksatmayın bide özele gösterin
ozlemozlem66 Meyranas ben maalesef elendim ben öyle bir sorun yaşamadım devlette hatta çok memnun kaldım 🌸 inşallah sürec siizin için iyi geçer ihmal etmeyin tansiyon takibi yapın mutlaka
Babymom07 M-Urass_Mom çok teşekkür ederim nioli yağı kullanıyorum bende sadece ama bende hiçbir belirti yok ne yanma ne kaşıntı ne akıntı sadece değerim yüksek çıkıyor o yüzden 2 doktora sordum şikayetim olmadığı için ilaç vermediler diğer söylediklerinizi de deneyeceğim ❤️
M-Urass_Mom Babymom07 Monurol ya da muadili üromisin verirler hafifler büyük ihtimalle değerleriniz. Doktorunuza bir sorun derim 💕