Smyyglgn54 24+4 haftalık hamileyim😌hafta sonu testimi yaptırdım. Şükür sonuçlar normal. Çok dediler yaptırma çocuğa zararlı diye. Normaldede 75 gr'a eş değer tatlı yiyoruz içiyoruz zaten. Yaptırdım ve rahatladım. Prensesiminde maşaAllahı var şükür🙏 Kararsız olan anneler kesinlikle yaptırmalısınız✋