EceNaz26 Kızlar bebişler bu haftalarda kaç kiloydu? Bebeğim suan 2216gr. 2 hafta önden gidiyormuş koca göbişli 😄 biraz gerildim 4 kiloyu rahat rahat bulur dedi normal doğum istiyordum bu bir engel yaratır mı?
Firdevsk66 EceNaz26 kilosu fazla olursa normal doğum yaptırmazlar ha yaptırırlarsa sıkıntı yaşarsın zorlanırsın 🥹
Damlaozzz EceNaz26 Maşallah bebişe 🧿 4 kilo olup normal doğum yaptım yazan anneler okudum burda doktordan doktora değişiyor bence bizde 31 olduk 33 te randevumuz var çok merak ediyorum bende kilosunu ☺️
EceNaz26 Firdevsk66 peki devlette direkt sezaryen yaparlar mı kilo fazla diye yoksa yinede normal denerler mi
Firdevsk66 EceNaz26 ya şimdi doktordan doktora çok fark var eder kimisi umursamaz açılma varsa çocuk kanaldaysa ağrı sancı varsa normal doğumda yaptırabilir
Zeyyno_ EceNaz26 Kilosundan dolayı bazı doktorlar riske atmayıp sezeryana alabiliyor bide dikisiniz çok olabilir yoksa 3900-4kg olarak doğum yapan çok var
Zeyyno_ EceNaz26 37den sonra genelde doğum şekline karar verilir eğer kilosu fazlaysa o zamandan sonra sezeryana alir bayramdan sonra kaç haftalık oluyor
Zeyyno_ EceNaz26 Daha çok erken olur doğum için knusmak ama kilosuna görede doktorunuz sezeryan diyebilir
EceNaz26 Firdevsk66 ozaman her şekilde hazırda bekliyecez diyelim erken gelicek gibi zaten sancılarim var
Firdevsk66 EceNaz26 bu haftalarda yalancı sancılar olur ya vaktinde gelsin ama 30′dan sonrasida geçmiyor haftalar ilerlemiyor gibi
EceNaz26 Firdevsk66 nst de çıktı sancım erken doğum riskim varmış. Evet sanki günler ilerlemiyor gibi artık
melikets33 EceNaz26 bebeğinizin hareketleri nasıl bazen bir kaç saat hissetmiyorum sizde de öyle mi aynı haftadayız
EceNaz26 melikets33 bir kac saat hissetmemek normal diye biliyorum, benim bebiş fazla aktif 15. Haftadan beri hiç durmadı surekli hissediyorum ben