ekimannesi_ Kızlar merhaba lütfen birisi bana yardımcı olabilir miyim doğum izindeyken yani raporlu iken verilen istifa geçerli oluyor mu yani raporlu istifa edebiliyor mu bilen var mı
Zhrbjts ekimannesi_ gecerli olur ama odenek alamazssiniz 32 Haftaya kadar calisacaksaniz raporu alin dogumdan sonrada dogum raporu alin sonrasinda 1 ay gibi ise gotmeyin is vereniniz kabul ederse dogum odeneginizi alın bence ayrıca istifaniz gecerli sayılır ama rapor bittikten sonra isleme alınır