Tubam25 Sabah su sızıntısıyla beraber kanamam oldu acile geldim 2.5 cm açıklığım vardı yatış verdiler ağrım olmadığı için alttan ilaç verdiler şimdi sancılarım 60- 100 arası gidip geliyo dua edin bi an önce hayırlısıyla kucağıma alayım bebeğimi
Kbrbydk Tubam25 rabbim kolaylastirsin ♥️bol bol dua edin nefes alıp verin. İnşallah çabucak doğar bebiş 😊
Veybil Tubam25 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 39+1 haftaligum hala tık yok bende benim için de dua et
Babypp Tubam25 sağlıkla bir avazda kolayca bir doğum nasip olsun insallah. Sağ salim hızlıca kucağına al insallah dualarım seninle💕 ilk doğumun mu olacak
Tubam25 Kbrbydk doğum yaptım çok güzel bi kızım oldu vakit bulduğumda doğum hikayemide atıcam inşallah dualarınız için çok teşekkür ederim Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin
Tubam25 Babypp ilk dogumumdu 1 avazda olmasada acilmam çok hızlı ilerledi dua ettiğiniz için çok teşekkür ederim