tuba9 Güzel anneler ve anne adaylarım merhabalarr ☺️ 25 haftalık gebişim ve en çok istediğim şeylerden biri de karışık sandviç oluyor, siz hamileyken yediniz mi, yenir mi? ne yapmam gerektiğini bilemiyorum, hadi o güzel fikirlerinizi benimle paylaşın 🤩
Mesen tuba9 ben herşeyi yedim ve yiyorum 28+3 deyiz yine herşeyi yemeye devam edeceğim 😂 zaten en fazla ne kadar yiyebilirsiniz ki kafanız çok karışıyor ise Dr sorun 🙂
mervemurat16 tuba9 çok iyi pişmesi lazım ürünlerin ben sucuk yiyordum çok nadir ama kendim yapıyordum evde iyi pişiriyordum.
Bguzeel tuba9 bende herşeyi yedim ilk gebeliğimde bunda da yiyorum. Zaten bu bahsettiğiniz şeyleri fazla fazla ve hergün tüketmiyosanız şayet hani. İçine koyacagınız Bi dilim salamdan zarar gelmez heralde 🙄
tuba9 Mesen yaaa bende aslında öyleyim, yiyorum ama yesem bir tane sandviç yerim zaten😂 salam sosis sucuk çokta iyi değil ama canım çok istiyor😂
tuba9 mervemurat16 sucuğu kasaptan alıp bende aslında yiyordum iyi pişmiş ama şimdi dışardakibüfelerden istiyor canım😂
BirAskMasali1323 myavocado Salam pisirilince zararı azaliyomu yani çiğ halindense o şekilde yiyilebilirmi
myavocado tuba9 yani yiyin, çiğ ürün yoksa, mayonez yoksa veya mayonezi pastörize yumurta ile yapılmış ise zarar vetecek bir şey yok ki.
tuba9 myavocado çiğ ürün yok ama salam sosis gibi ürünlerde bebeğin beyin gelişimini engellediği için yine yemekten vazgeçtim 🥹
elmaelmaelma tuba9 karışık sandviçteki ürünler pişmiş olmaz ki. Siz kumru ya da Ayvalık tostu gibi şeyleri mi kastediyorsunuz?
myavocado BirAskMasali1323 tabi ki çok zararlı ama çiğ yemek toksoplazma salmonella açısından tehlikeli. Sık ve fazla olmamak şartı ile sandviç içinde pişmiş salam tüketmenin hamileliğe emin olun bir tehlikesi olmaz, sürekli yemeyi ayrı tutuyorum. Can çekme durumunda hiç değilse iyi pişmiş olmasına dikkat edilmeli, yoksa zaten zararını post sahibi de biliyor ki sormuş.
elmaelmaelma BirAskMasali1323 yani pişse de içerik olarak yine kötü bir ürün, sadece çiğ ette olan toksoplazma riski ortadan kalkmış oluyor.