tamamdanolmuss benim aynı şekilde oldu bugün birden başladı tabi gittim saçma sapan konuştular hiç mantıklı gelmedi başka doktora gidicem kadın diyor ağrın varsa doğum olup olmadığına ihtimal veremem ya benim öyle ağrım yok ki progesteron ve düşük önleyici iğne verdi rahim ağzıni da ölçtü normal dedi fazla güvenemedim bu doktora valla kadın doktorlar niye böyle detaylı ultrasyonu yaptıran bi doktor var ona gidicem ya düşük riskim felan yok kanama da suyum da gelmemiş nasıl böyle bi ihtimal verdi anlamadım yarın bakicaz doğru mu dedikleri size tavsiyem yakıninizda güvenlir iyi bir doktora danışın kimse burdan ne olduğunu bilemez bende bilmiyorum regl ağrısına benzer ağrılar normal diye biliyorum ama doktor öyle konuşmadi kasik ağrım da oluyor ara ara ama bebek poposuyla rahim ağzına baskı yaptığı içindir dedi