Sabah ilk idrarla testi yaptım varla yok arasındaydı. Var da diyemedim yok da diyemedim sonra öğlen tekrar test yaptım belki ilk yaptığım hatalıdır diye düşündüm. Bu testte de varla yok arasında çıktı. Simdi beklemis halinde cok ince bir cizgi var gibi bakabilir misiniz??
Bu ilk hali 
Bu da beklemis hali
