Kızlar sizce bir ismin çok olması iyi bir şey mi kötü bir şey mi yani hani genelde popüler isimlerden çok oluyor çok olan isimler genelde güzel isimler oluyor ya çok olması iyi bir şey mi Yoksa yanına ikinci bir isim eklenip biraz daha özelleştirilmeli mi o isim