Kizlar predictor marka erken gebelik testi yaptım dün negatif çıktı postta açmıştım. Az önce dayanamadım yine yaptım t harfine yakın yerde çok aşırı silik çizgi çıktı çıplak göz ile görebiliyorum flaşla tam gözüküyor. T çizgisine yakın ama yani imi cizgo arası biraz fazla boşluk var gibi geldi sizce var mıdır . Bir iki dk içinde çıktı hemen . Yorumunuza göre yeniden test almaya gidicem