2 kimyasal gebelik ve 1 kalp durmasından 12 haftalıkken kürtaj oldum. 2 Temmuzda ilk kimyasal gebeliği mi geçirdim, sonrasında 9 Kasımda tekrar hamile olduğumu öğrendim fakat 12 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum. 30 Mayıs’ta ikinci kimyasal gebeliği geçirdim. Şimdiden sonra nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olabilir mısınız? Başına böyle bişey gelip daha sonradan sağlıklı gebeliği olan var mı?