lena1234 kızlar bugün dahiliye doktoru bana b12 vitaminin hamilelikte zararlı olduğunu ve bunun yeni ortaya çıktığını söyledi. Kullanan varsa mutlaka doktoruyla iletişime geçsin.
Galya15 lena1234 canım benimde b12 çok düşmüş ve doktorum benexol tablet verdi zararlı olsa niye versin ki içime şüphe düştü şuan
Lilamorr06 Benimde düşük çıkmıştı. Devletteki doktorum önermedi. Özelde ki doktorum fisfis verdi. Yaklaşık bir ay kullandım arttı. Kontrolde tekrar soracağım kullan derse kullanırım.
lena1234 Lilamorr06 önermedi kesinlikle yapay b12 kullanmıyoruz 500mg üstü toksik etki yapıyor et yiyeceksin bol bol dedi b12 içerikli diyet yapacakmışım
lena1234 Galya15 valla canım dahiliye doktoru kendisi yeni araştırma çıktı sakın kullanma dedi. folik asit ve demire devam dedi. B12 yapay değil doğal alıcaz dedi. Ben de bebişler için yazıyorum valla benim eşim de doktor hatta oceannmummydaki 250 mg b12 sıkıntı olur mu diye sordu 500mmg üstü sıkıntı olur dedi
lena1234 Mugemurside1 istersen yine bi araştır canım cidden kötü niyetle yazmıyorum Dahiliye doktoru dedi eşimin hastanesindeki yeni ortaya çıktı dedi
Simge16 Sütüm artsın diye doktor solgar brewier yeast b 12 hap verdi ve 10. Günün sonunda alerji oldum bende fazla b12 den şuan her yerim kabarık ve hafif kaşınıyor maalesef b12 fazlası bu şekilde alerjik reaksiyona sebep oluyormuş
incim2306 Bende bütün iğneleri yaptırdım bi sıkıntı yok şuan hatta doktor sütün kalitesini bile etkiliyor b12 düşüklüğü dedi özele gidiyorum