ideemirel Merhaba, 3 sene önce kızım için açmıştım bu platformu, simdi ikinci çocuğuma hamileyim. Aranızda ikinci bebeğini bekleyenler var mı?
Melekleriminanesiyim2 ideemirel 3yil önce bende kızım için açmıştım. Şimdi ikinci kızım için tekrar burdayım🥰
ideemirel Babyycutee hayırlı olsun 😍😄 bizim daha 5 haftalık. Bakalım iki çocuklu hayatta bizi neler bekliyo
ideemirel Melekleriminanesiyim2 yeni gördüm mesajınızı 🍀🍀 bende kızım için buradaydim şimdi 7 haftalik ile beklemedeyiz