Duyguudaa Kızlar bir sıkıntı yokmuş nstde ama 3 gün sonra bir daha çağırdı normalde haftada bir değil mi neden acaba 33+0 haftalığım
Serapjjj Duyguudaa korkma canım belki iyi sonuç vermemistr nst tekrar istiyorlar 2gun üst üste gittim 1hatq sonra gel dedi yarın tekrar gidiyorum