sariniz13 Kızlar doktorum acil doğuma girdi benimde ağrılarım vardı nstden anlamıyorum sancım çıkmış mı
buseyusuf27 sariniz13 evet bıraz sancınız var 1 hafta sonra tekrar gıdın ıstersenız yada doktora gosteremedıysenız gosterın
sariniz13 buseyusuf27 doktora gösterdim şimdi sancın yok dedi bakalım haftaya perşembeye tekrar randevu aldım 37 haftalık oluyorum
buseyusuf27 sariniz13 maşallah ıyı bare sancı yoksa gercı 3 kere ust uste cıkarsa sıkıntı oluyordu bıraz cıksada bsy olmaz sağlıkla gelsınler inşllh
sariniz13 buseyusuf27 inşallah🌸 devlette yaptırdığımda bundan daha az sancı vardı hemen açıklık kontrolü istediler