Anne_Son Kızlar suan 6+2 günlük hamileyim nerdeyse 1 haftadır lekelenmem var önce kahverengiydi şimdi 3 gündürde pembe hapşurşam akıyor doktor vajinal spektrum ile baktı ve bakarken Yen'i kanamayı bırak eski kanama bile yok dedi ama spektrumu çıkarınca kenarları hep pembe kandı sonra ultrasondan baktı yine kanama alanı göremedi haftada bir pruluton iğne ve sabah akşam progestan kullanıyorum ne zaman geçecek bu lekelenme git gide artıyor gibi 🤦🏻♀️
Usakli64 Anne_Son düşük tehlikesi olarak kabul ediliyor progestan+proluton yatak istirahati veriliyor canim.. Benim 12. Haftaya kadar sürdü ve surekli drla irtibat halindeydik artinca acile gittik hemen... Evde is yapma gecer insallah
Anne_Son Usakli64 onları kullanıyorum da 3 buçuk yaşında kızım olduğu yatak istirahatı yapamıyorum maalesef her dk korkuyorum birşey olacak diye pembe olunca korkmayın diyorlar ama elimde değil