Merhaba arkadaşlar geçen hafta doktora gittim bebeğin kilosu 3165 gramdı (36+3) bu hafta başka hastaneye gittim (37+5) 3100 gram dedi aradan bir hafta geçmiş alması gerekirken daha düşük çıkmasına şaşırdım hastane farkından mı acaba ilk gittğim hastane şehir hastanesi doğumumda orda olacak bebek orda öndeyken bugun gittiğim hastanede gerideydi neden böyle oldu acaba