ElifAbr merhaba ciddi kaşıntı durumunda en erken vakitte doktorunuzla görüşün kolestaz ciddi bir sıkıntı çünkü. Bir arkadaşımın enzimlerinde sıkıntı tanı konulduktan 1 hafta sonra 31. Haftasında doğumu gerçekleşti çok zor durumlar yaşadılar ama çok şükür her şey yolunda gitti ve minik prenses şu an çok sağlıklı. İhmale gelmeyecek kadar önemli bir konu kısacası.