yeni-annelik Gündüzde hissediyorum ama gece daha fazla hareketli..
Gündüz hareket halinde olduğumuz için ona ninni gibi geliyor uyuyor uzanınca gündüz falan hareket ediyor akşam otururken falan da ..
Ama gece resmen ben burdayım uyuma der gibi sürekli hareket halinde 🙊🤭