madameux şöyle söylemek istiyorum. Gittigim hic bir doktor bunu söylemedi bugun bi arkadasimin tavsiyesi uzerine ozel hastanede bir doktora göründüm ve arkadaşimada rahim ağzın kisa dedi aylardir progestan kullandiriyor ve yine arkadaşımada gittigi baska hic bir doktor bu tanıyı koymadı. Sanki herkese ayni seyi soyluyormus gibi geldi bu seferde bana açıkçası.