Merhaba hanımlar aranızda riskli gebelik geçirmiş yada şuan geçiriyor olan var mı? Varsa yürüyüş yada egzersiz yapıyor musun yaptınız mı? Normal doğum istiyorum 35. Haftadayim şuan herşeyim normal gidiyor fakat 6. Ayda bı su gelisim olmuştu iki hafta kadar yattım hastanede şuan riskli gebelik bölümüne perinatolojiye gidiyorum ve özele de gidiyorum aynı zamanda başına gelmiş olan var mı nasıl ilerlediniz bu konuda haftaya doktora gittiğimde soracağım ama buraya da sormak istedim