Nur1020 Defne koyucam nasipse ama çok fazla Defne var diye yanına ikinci bir isim eklesem mi eklemesem mi çok kararsızım
Bguzeel B-s-25-99 eskileri yaad ettik derler ya. Hatırlamak anmak anlamında. Ama yâde hatırlanan anılan anlamında🤗 Kürtçede de anne demek,mişş 💁🏻♀️
Strawberry48 A harfi ile başlayan isimli kişiler dışa dönük oluyor A ile başlayan bir isim düşünebilirsiniz
Eftalya54 B-s-25-99 Defne Hira Lina kizlarimin adi smdi 1 kizim daha olucak elif ada dusunuyorum oglum egemen 🥰