Neur20
Benim gebelik öncesi insülin direncim olduğundan dolayı ölçüm cihazı kendim aldım 14. Haftamda ölçmeye başladım açlık 95-10-103-111 arası tokluk 155-160-153 arası çıktı dahiliye doktorum sınırın bir tık üzeri diyet ile düzene girer dedi diyetisyene yönlendirdi diyet ile düzene girdi deneme yanılma yöntemi ile pirinç pilavı 170 kadar çıkarıyor bulgur çıkarmıyor her yemeğin yanına muhakkak yoğurt ekliyorum şekerimi dengeliyor , hamur işi ve tatlıdan uzak duruyorum elbette canım istediği zaman oluyor yiyorum sonrasında yürüyüşe vs çıkıyorum ama yapacak birşey yok