ZeynepSabancay yok canim gebelik okuluna gitmeyi planlıyordum ozaman gezdiriyolarmisti ama hastane baya uzak olduğu için bide kış falan gidemedim. Ama eşimin arkadasinin eşi doğum yaptı çok memnun kaldığını söylemişti nettede okudugum kadar devlette dogumdayken içeriyi arayıp bilgi alabiliyordun ama şehir hastanesinde içerden bilgi verilmiyormuş. Odalar sadece tek ve çift kisilikmis acıbadem konforunda falan yazmış geçen biri tek kislik odalar içinde doğuma gidince isim yazdırılip ayarlanabiliyormus diye biliyorum. Imkaniniz varsa tabiki özel daha rahattır diye düşünüyorum bende yanınızda birileri olması girmesi çıkması acısından 😊 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin