Kızlar benim oğlum 28 aylık ve boyu yaşıtlarına oranla biraz kısa 87.5 cm boyu etraftaki akrabalar çocuğun gelişmiyor diye moralimi bozuyor doktorada götürdüm bunun için ama doktor o kadar da aşırı bi gerileme yok dedi sizede bi sormak istedim çocuğumun boyunun uzaması için ne yapabilirim başından böyle birsey gelip sonra bu durumu atlatan varmi ne olur bilgilendirir misiniz benide moralim çok bozuk bu yüzden