Merhaba arkadaşlar 25 haftalık gebeyim. Bir kızım var ve sürekli kucağımda inmiyor. Bugün kontorle gittim bebegim hareketleti hala kasıkta hissediyorum. Ve karnım hiç yukarı çıkmadı. Doktor bebeğin baş aşağı pozisyonda olduğunu söyledi. Haberin olsun diye. diğer gebeliğimde 32 haftaliken baş aşağıdaydı. Bu haftalarda erken değil mi acaba doktorun özellikle haberin olsun demesi kafamı karıştırdi bide