Verda9224 Kızlar ben 23 mayısta doktora gittim hem kan verdim hem ulrasonda bakıldı hamilelik yok şimdi bugün regl olmam grekiyor ama henüz olmadım hamilelik ihtimalim var mıdır yani olsaydı ultrasonda ve kanda görünürdü değil mi ?