ms-2580ss Kızlar 7+6 bugün kontrolüm vardı bebeğimi görmek için gittim ve bebeğimin kalbi durmuş bebeğim gelişmemis 6+4 de kalmış 😭😭😭 yarın sabh kürtaj olucam
Srp53 ms-2580ss geçmiş olsun başınız da sağ olsun🙏 ben de ilki kalbi durmuştu 7+3te kalmıştı. Acısız bir işlem kürtaj merak etmeyin anestezi ile olacaksanız. Allah sağlıklı bebekler nasip etsin 🙏
Lalemmm12 ms-2580ss canım geçmiş olsun ama erken kalp için ben 10. Haftamda duydum bebeğin kalbini doktor ısrarla aldır dedi aldırmak istemedim daha ne kadar ki kalbi o haftada atsın başka doktora git derim ben
Ceyda ms-2580ss geçmiş olsun canım benimde aynı şey başıma geldi. 3 ay korundum. Toplam 5 ay sonra hamileydim. Şuan 8 aylığım 4 hafta sonrası doğumum var Allahın izniyle 💕
sltn2686 ms-2580ss belirti kanama leke varmıydı benimde bir düşüğüm oldu suan 7 haftalığım üzülme nasipmıs
Ceyda Lalemmm12 ama gelişimi yok kalp atımı değil benimde öyle oldu 8. Haftadaydım kalp atışı yoktu ve 6 haftalık görünüyordu 1 hafta sonra gittim 6+2 yani sağlıksız gebelik oluyor
Lalemmm12 Ceyda 🤷🏻♀️ hayırlısı ne diyim kısmetinde yoktu belki üzülme dicem ama ne hissettiğini az çok biliyorum yeri dolacak sen yeterki isyan etme 🌸