SinemSK
Eğer planlı bir gebelikse 3 ay önceden başlamayı tavsiye ediyor doktorlar. Ben öyle yapmaya çalıştım ama folik asite başladığım ay zaten hamileymişim, öncesinde içememiş oldum yani. Ama büyük bir problem değil bu, hamile kaldıktan sonra da başlanabilir.
Sağlık ocağı yazamıyor folik asiti. Kadın doğum doktoru yazabiliyor sadece. Ama siz kendiniz eczaneden alabilirsiniz. Ben Ocean Mummy kullanıyorum. Ocean Mummy zaten devlet destekli değil doktorun yazmasına gerek yok yani.