Seyma5050 Hangi bebek mamasını önerirsiniz güzel annelerim 15 gün sonra doğum yapacağım ne olur ne olmaz fikir almak istedim 🥰😊
Derinmom Seyma5050 Mamayı bebek belirliyor biraz canım. Bazı mamalar gaz yapabiliyor. Biz 3 sene boyunca aptamil kullandık hiç bir sorun yasamadım. bebelac gold vermeyi denedim bi sıra o çok gaz yaptı
yeni-annelik Seyma5050 hastane çantasına mama koymak şart mı yani ben doktor önerisiyle alırım diye düşündüğüm için hiç mama bakmadım
BurcuEcemm Hipp aldım ben organik mama . Pazartesi doğumum bende ne olur ne olmaz diye aldım sezeryan belki hemen süt gelmez diye
Seyma5050 BurcuEcemm aynen bende oyüzden bi soruyum dedim 😊Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻
1H1Smomyloading BurcuEcemm merhaba kullandığınız mamadan memnun kaldınız mı acaba bende reflüsü olan bebeğim için mama araştırmasındayım da
artikbiranneyim yeni-annelik evet ben de bu sebeple koymayacağım. Hastane öneriyor zaten öyle bir durum olduğunda, her yerde eczane var alınır diye düşünüyorum o an. Olmazsa da hastane veriyor diye biliyorum geçici olarak