mrv2412 Selam kızlar sular akademi hastanesinde doğum yapan bilgi verebilecek olan var mı? Nasıl ? Doktorunuz kimdi
Svlyss mrv2412 Ben 3 sene olacak Önder Beyde yaptım. Hastane şartları da doktorumuz da mükemmeldi. Oğlum küvezde kaldı, küvez şartları da oldukça iyiydi. İnşallah ihtiyaç olmaz tabiki ama bilgi vermek için yazdım.
Meli-sa mrv2412 bende 23 gün oldu doğum yapalı alper tural dı doktorum çok çok ilgiliydi hemşireler olsun doktorum olsun çok memnun kaldım hemşireler giydirdi üstüme kadar ilk yataktan onlar kaldırdı baya ilgiliydiler aldıkları para helal olsun♥️🤲