-serpil25 geçmiş olsun, ben de geçe sene haziran ayında kalp durmasından kürtaj oldum martta da kimyasal gebelik geçirdim. Doktor hem Hematolojiye hem de genetiğe gönderdi beni. Eğer bu süre içinde testlerin çıkmamış olursa ve hamile kalırsan tedbir amaçlı iğne kullandıracağım dedi. Yanlış anlamdıysam iğne kullandıktan sonra büyüdü dediniz belki de en başından yapılsaydı böyle olmayacaktı nasip işte. Doz ayarlandıktan sonra bi sıkıntı olacağını sanmıyorum öyle olsa insanlar tü bebeğe hazırlanırken de iğne kullanıyorlar diye biliyorum.