Meltemm21 Aslihanbas çok şükür 2. Trimester benim için çok iyi geçiyor bulantılarım yok halsizlik yok bazen bel ağrım oluyor bu aralar enerjim yerinde
Gkya Aysell47 benimde ayaklarım çok şişiyor normal mi acaba korkuyorum biraz çok erken değil mi ödem için
Hanzde 17+3 üz bizde bol halsizlik var ya sıcaklar birsen bastırdı ondan mı acaba kızlar siz kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti
Hanzde 06Pembemavi80 kiloyu sorma 😂 karnım bazen belli bazen değil anlamadım sizler hareketini hissediyormusunuz 😍
Aslihanbas 06Pembemavi80 Karnım bi belli bi belli değil anlayamadım😅 45le hamile kaldım şuan 47yle devam sizin durum nasıl