Bebegimvebiz 2 ay önce kız arkadaşım normal doğum yaptı. Ultrasonda bebek kilosu için söylenenin %10 üstü ya da altı olma ihtimali varmış. Ama doktoru ultrasonda 3.800 görürken bebek 4.300 dogdu açılması yoktu suni verdiler ve bebek kanalda kaldı. Saçı görünür halde 45 dkk kadar kaldı en son çare vakumla aldılar. Doktoru bebeğin kilosu fazla olsa normal ol demezdim ama kilosu 3.800 görünüyodu sende normali tutturdun o yüzden kesi ve vakum uygulamak zorunda kaldık demişti. Kişiden kişiye değişir bence doktorunla detaylı konuşmalısın olabilecek her türlü olumlu olumsuz sonuçları göz önünde bulundur derim ben. Doktorun tavsiye etsin durumunu en iyi o bilir. Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah.