Esrakayikci çok haklısın benimde ilk hamileliğim ama basit basit şeylere özellikle batıl inançlara kafamı takmıyorum kontrole giderler bebeğin kilosunu öğrenirler burda yazarlar az mı sizce diye e arkadaşım sen doktordan gelmedin mi bişey olsa doktor söylemez miydi hadi söylemedi sen sor doktora normal mi diye ne diye gelip burda soruyorsunuz en çok sinir olduğum bu anne karnında kıyas yapmaya başlıyolar okula başlayınca yarış atı yaparlar. Sanki biz esimizle hiç kavga etmiyoz hiç sıkıntı yaşamıyoz ama buraya yazıp fikir sormuyorum beni eşimi hayatımı bilmeyen insanların bikaç cümleyle anlattığım şeye yapacağı yorum ne kadar sağlıklı olabilir.bide bulantı kusmayi baş dönmesi baş ağrısı nefes darlığı burun kanaması göğüslerin şişmesi sırt bel bacak karın ağrısı bunları kafaya takanlar var ki sırf bilgisizlikten açıp bi kitap bi yazı okusalar anliycaklarki bunlar zaten hamilelik belirtisi. Bide bebeğimi vajinada hissediyorum diyenler var çocuk zaten ordan çıkıcak giderek büyüyo alan daralıyor nerenden hissedicen. Bir geçen birisi eşi için konu açmıştı kocamın başı dönüyo bayılcak gibi oluyo ne tavsiye edersiniz. Kocanin hayatını sağlık durumunu nereden bilelim bu ne mantıktır yani.