Mommieess Açarlar açacaklarda kimsenin açtığı postşara biz burada birşey yapamıyoruz malesef evet bazen çok saçma oluyor evet bazende çok önemli elti görümce postlarında neden mesajlar 100ü buluyor demek ki arz talep meselesi ama ben kendi yaptığımı söylicem bence sizde öyle yapın mesela şimdi bu post şuan 30 kişiden fazlası mesaj atmış ne oldu? Otomatikman diğer postlar aşağıda kalıyor gereksiz saçma gördüğünüz konuları görmemezlikten gelip bakıp geçiceksiniz çünkü biz yorum yaptıkça o post hep üstte kalıyor böylece daha çok yorum alıyor ben öyle yapıyorum bakıp geçiyorum hem kimseyi kırmıyorum hemde post zamanla aşağı iniyor.