Suey Hanımlar kız bebek bekliyorum oğlumun adı Eymen kizimda Beren olsun istiyorum abisiyle uyumlu olsun diye ama mihra isminide çook beğeniyorum sizce abisiyle uyumlu mu olsun yoksa mihra güzel mi Mihra mı? Beren mi?
Yeterkocoglu Suey ber ile başlayan isimlerin koyulması tavsiye edilmiyor peki Bera beren diye öğrencilerim oldu fazlasıyla yaramazlardi
Suey Yeterkocoglu gerçekten mi Eymenlerde yaramaz oluyor dediler dinlemedim koydum oğlum düz duvara tırmanıyor mihra ismindede Ra enerjisi olumsuz düşük enerji diye okumuştum bilemedim teşekkür ederim yinede 💕