Cansumavi 6 haziran da 2 sezeryan için gün aldık ilkinde sezeryan planlı olmadığı için bu kadar heyecan yoktu gün yaklaştıkça heyecan ve farklı duygular yükleniyor insana benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Sermec27 Cansumavi benim de 10 Haziran üçüncü sezaryenim olacak inşallah 37+1 de biraz risklerimiz var inşallah sonu güzel olur sizin çok az kalmış maasallah sağ salim kavuşuruz inşallah 🤲🥰
Srralinadrk Cansumavi sanırsam günü belli olunca insan değişik duygulara bürünüyor 12 Haziranda giricem doğuma dünden beri sebepsiz yere ağlıyorum 🙊
mrv2505 ballieylem0 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah. Erken doğum benimki dua edin kızlar kuveze girer dedi doktor girmez inşallah 🥺
Masalikom ballieylem0 benim doktorum 8bucukta gel yatışını yapalım 10 da alırım doğuma dedi erken olur geç olur bilemicem
hellomama Planlı sezaryen olunca sabah herkesi aynı saatte mi çağırıyorlar yoksa saat veriyorlar mı arkadaşlar çok merak ediyorum 💭
6hilal_akin1 Yesimdalgic111 bilmiyorum ki isteğe göre yapmıyorlarmış.Benim de ilk gebeliğim 34+4 te bebek ters olduğu için doktorum ameliyat gerekebilir dönmesini bekleyecez dedi.36+4 de randevuma gideceğim.Umarım gün verir
Drkedanur 6hilal_akin1 benimde ilk gebeliğim şehir hastanesinde doğum yapacağım gerekli görmedikçe sezeyana yönlendirmiyor doktorlar olması gereken de bu bence sağlık probleminiz yada bebeğinizde bir problem yoksa en güzelini yapıyorlar sırf bu yüzden tercih ettim ben devleti