Kızlar şu an sekiz haftalık gebeyim altıncı haftam da öğrendim Gebelmi uykudan şüphelendim fakat yedi haftalık falanken çok afedersiniz ilişki yaşadık sabah bir kere akşamda bir kere ama öyle çok sert bir ilişki değildi normal bir ilişkiydi ve gece uyudum üç gibi bir anda tuvaletim geldi tuvalete kalktığımda şırıl şırıl bir kanama gördüm açık pembe renkte daha sonra işte uyudum araştırdım biraz rahatladım uyudum sabah kalktığımda pijamam aynı adet olmuşum gibi kan olduğunu gördüm Hemen doktora gittiğimde bana Dubhason tablet ve Protan Depot iğne verdi üç günde bir olmamı söyledi üç tane verdi kullandım şimdi tableti kullanmaya devam ediyorum tablet bitince gel dedi fakat hala kanamam var çamaşır da görünmüyor ama tuvalete gittiğim zaman var ilk başlarda açık kahverengiydi şimdi özellikle bugün çok koyu kahverengi Akıntı gördüm tuvalete gittiğim zaman ilk başlarda bel ağrım falan da çok şiddetlidi bel ağrım yok ama çok aşırı halsizim böyle bir durum yaşayan var mı yani korkmalı mıyım tabletin eğitimin bitmesine iki gün kaldı iki gün nasıl sabredeceğim bilmiyorum akışına bırakmak istiyorum fakat korkularım da var ikinci gebeliğin ilk gebeliğin sezaryen oldu Yani bilmiyorum ilişkiden mi oldu sizce ya da ben hamileymişim bilmiyordum o aralar taşınma evresindeydik ondan mı oldu bir de çocuğumu tuvalet eğitimine çalıştırıyorum 2:30 yaşında onu da sık sık taşıdım acaba ondan mı oldu yani bu kanama bitmeyecek gibi duruyor nasıl olacak bilmiyorum ilaçlar ve iğne hiçbir işe yaramıyor mu anlamadım ilk iğneyi vurulduğunda iki gün kanama gelmemişti diğer iğneler de hala devam etmeye başladı yani asla hiçbir iş yapmıyorum evde zaten anneme geldim kalmaya başladım yine tabii ki oğlumun tuvaleti ile vs ben ilgileniyorum çoğunlukla onun dışında hiçbir iş yapmıyorum dinleniyorum ama kanama neden bitmiyor neden gün geçtikçe daha çok koyu bir hal almaya başladı bir de neden sadece tuvalette görüyorum ben bu kanamayı çamaşır da görmüyorum Bilmiyorum yani çok kafam karışık