Mucizebebegim1 Aybukeninannesi01 benim ilk seseryanda nefesim çok kesilmişti uzanıp kalkarken çok daha ağrım olmuştu kimisi ikincide daha az ağrı diyor kimisi daha çok ? Sizde nasıl oldu ? Rabbim size bağışlasın gözünüz aydın 🥰
ssevilmommy Aybukeninannesi01 ilk mi daha zordu yoksa 2. Sezeryanmı? Dogum sonuna kadar dikişlerinizde bir sıkıntı oldumu? Arası kaç sene saglıkla büyütün bebeginizi🥹🥰
Gkdkssjsjs Aybukeninannesi01 merhaba öncelikle güle güle büyüt 🩷 şehir devlet hastanelerinde keyfe göre sezeryan yok diye duydum ben siz nasıl oldunuz
Aybukeninannesi01 Mucizebebegim1 sağolun evet 2 sezeryan daha kolaymış tabi ağrılar fln oluyor genede ama ilki gibi değil
Mucizebebegim1 Aybukeninannesi01 insan bilmediği şeyden korkmuyor başa gelen çekiliyor şimdi nasıl bişey biliyoruz ya daha bi korku sardı beni ama inşallah daha rahat olur ya 🥰