Arkadaşlar pazar gece gebelik testi yaptım çift çizgi cikti çok silik şekilde adetim 11 gün geçti hastahaneye gittim beta 34 çıktı doktor kimyasal gebelik de olabilir ama rahim duvarin çok kalın bu iyiye işaret dedi sizce hamilemiyim benim gibi bu durumu yaşayan varmi