Hamur;
1 bardak ılık süt
1 bardak ılık su
1 paket toz maya
1 kaşık şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Kulak memesi olana kadar un
1 çay bardagi sıvı yağ
( Önce şeker maya ve su süt karışımını 10 dk mayalandir, sonra diğer malzemeleri ekle hamur yumuşak olsun dinlendirmeye al 15 dk falan mayalansin, hammuru elle açarken ben genelde tepsiye hamuru alıp elimle bastıra bastıra açıyorum sıvı yağ yardımıyla. Sosu üstüne sürerken çatalla hamuru deliyorum heryerini güzel pişsin hamur kalmasın diye. Fırına ilk önce hamur ve sos karışımını sürüyorum on pişirme yapıyorum yoksa hepsini aynı anda malzemelerle koyarsan malzemeler suyunu salıyor he hamur kalıyor. 10 dakika kadar on pişirme yapıp sonra çıkartıp malzemeleri atıyorum ben kaşarı da fırından çıkarmadan 5 dk önce atıyorum malzemelerin altına atmıyorum ozaman güzel olmuyor)
Sosu ;
1 kaşık biber veya domates salçası
Kekik
Zeytin yağı
Az birşey su
1 diş sarımsak rendele
(Hepsini karıştır fırçayla açtığın hamurun üstüne sur)
Malzemeler;
O sana kalmış evde ne varsa 😁