Vera bende zamanında yedim hamburger kola fln ilk 4 ayım berbattı ve kendimi onları yiyerek doyurmaya çalşıyodurm 28. Haftada 2 hafta önde ve vücudumun insülin üretmediiğini öğrendim sonrasında hep dikkat ettim bazen ayda 1 bardak kola içerek tatmin ediyorum kendimi dışarda da çok çok nadir hamburger yiyorum ya tavuk dünyası ya greensalata oturuyoruz dışardaysak.. bebek gereksiz kilo olmasından başka bi sıkıntı yaşayacağını sanmam kilolu oluncada doktorlar normal Doğum yapmıyor.. tek sıkıntı bu tabi yine dikkatli olmak lazım sonuçta sağlıklı besinler değiller