BeyzaXx 22+3 haftalık hamileyim göbeğim sanki 8 aylık gibi çok büyük her gören çok şaşırıyor. Normal mi kızlar çok moralim bozuk. 5 kilo aldım sadece ama göbeğim çok büyük. Sizinki nasıl?
Selale_bati BeyzaXx tabi canim kiisden kisiye degisiyor benim ic karnim cok genisdi diye 30 haftamda anca cikmisti biraz suan 38 haftama girdim 10 gundur buyumus biraz gobegim.senin demekki ic karnin hic yokmus hepsi disari firlamis sikma canini)))
BeyzaXx Mervisnese gaz olsa anlarım hep büyük, sert bir karnım var 🙄 bebeğin hareketlerini de çok net hissediyorum
fitmom Benim de 8. Ayım bitti ama bazen kıyafetten hamile olduğum bile anlaşılmıyor şu son 1 haftadır büyüdü iyice çıktı ondan önce dediğim gibiydi her bünye farklı. Çok zayıf olanlarda kısa sürede büyüyor karın gözlemlediğim kadarıyla iri olanlar hep gizleyip saklıyo 🙈
BeyzaXx fitmom bir bende böyle büyük karın sanırım 🙄 normalde de kiloyu hep göbekten alan biriydim, 65 ile hamile kaldım 70 ile 71 arasında gidip geliyorum bu ara.