GizemSever Kizlar predictor early testini aldim 26 mayıs yumurtlama günümdü değerlendirdik simdi perşembe bat günüm testi yapsam çıkar mı geçtiğimiz pazar dayanamayıp test yaptım negatif çıktı prodoctor testini yaptim
Bir_nazenin01 Canım daha 8 gün olmuş yumurtlama olalı çok erken en az 12 gün geçmesi gerek bence bekle
Ceoki @GizemSever bata 5 gün kalmaya kadar yapılıyor yap içinde kalmasın bende 3-4 gün kala yapıp öğrenmiştim
Ceoki @GizemSever aşkım dediğim gibi erken gebelik testi amacı o zateb yap sen baktıb çıkmadı ama geciktin bide normalini yaparsın
Beybyi GizemSever adet tarihinizi bekleyin ve bence bu kadar düşünüp strese girmeyen stres bile etkiliyor
Ha34kaya Canım yumurtlama üstünden 14 gün geçsin öyle test yapın diyorlar bide geç döllenmede olabilir biraz bekle bence. İstersen kanda verebilirsin ama şuan daha erken gibi gözüküyor
GizemSever Ne bilim ya ben çok stres oluyorum nedense oldu olmadı diye bir test negatif çıktı mutsuzluğum tavan şuan ama ovulasyon testine göre ilişkiye girdim 26sinda net çift çizgi çıktı öncesi ve sonrasında da ilişki oldu ne bilim ya insallah tutar
Ha34kaya GizemSever yumurtlamadan kaç gün sonra kanda çıkıyor bilmiyorum canım ama en az bi 10-12 gün geçsin bence kendini sıkıntıya sokma psikolojik olarakta etkilenirsin inşallah hakkında hayırlısı olur🙏🏼🌸bizimlede paylaş mutlaka
GizemSever Ceoki yarın adet günüm düzenli olurum her zaman bakalim insallah hasta olmam hamileyimdir 😊