Seysamm Kızlar 38. Haftamdayım sol ayağımda bi şey yok ama sağ ayağım bayağı bi şiş böyle olur mu normal mi tek ayak şişmesi? Kaynanam korkuttu acile git miye ki acaba falan diye ben de korktum şimdi aslında olabilir diye biliyorum ama