Kızlar biliyorsunuz cuma günü kan vermiştim 2.0 çıkmıştı 4 gün sonra yani bugün adetim 1 gün gecikince test yaptım anında silik çikti tekrarladım yine hemen çıktı silik olması normal mi daha mı koyu olması gerekirdi inşallah sağliklı bir gebelik olur 