sedassert efnan yazılı olan daha güzel bence
sedassert sagdaki bence
sedassert efnan yazanı beğendim ☺️
sedassert Efnan yazılı olan güzel bence ☺️
momofmychildren Teşekkürler 🤩
İkiside biribirinden güzel bence ikinci
papatya2412 teşekkürler bence de seçemedim o yüzden 🤷♀️😀
Zhrbjts teşekkür ederim 🙏
sedassert Efnan yazan bence
Kızsa soldakini beğendim ben😍 diğerini evde kendimiz yapabiliriz🤗🙏🏻
Efnan yazılı olan sağdaki bence
sedassert efnan yazan
İkisi de çok güzel. Efnan yazanı daha çok beğendim 🐣✨
gizemvatanseverbal teşekkür ederim 🩷
sedassert gunes yazan daha iyi
sedassert EFNAN yazılı olan daha güzel ve daha şık yani 2.